Martinj steza, JZ greben Rzenika, Konj, Dolski graben

only fools and chamois

Letošnjo zimo je postal Rzenik v kombinaciji s Konjem pravi hit sezone. Nekaj časa je trajalo, slednjič pa sta premamila tudi mene. Ker se mi ni ljubilo dostopati po klasiki skozi Dolski graben, se odločim za pristop po Martinj stezi z nadaljevanjem po JZ grebenu Rzenika, ki se mi je že dlje časa motal po glavi.
Izhodišče pri čebelnjakih, kjer po nekaj minutah hoje po kolovozu ujamem odcep za Martinj stezo. Po naslednjih nekaj minutah jo tudi uspešno izgubim, a nanjo stopim kakšnih 80 višincev višje. 😅 Lepo pohajkujem po suhi stezi, ko naletim na sneg, ki je trd kot beton. Iz nahrbtnika se mi še ne ljubi potegniti zimske opreme, zato poskusim malo levo, malo desno, a vse manj možnosti je, da bi se snegu izognila. Med slalomiranjem mi uspe zgrešiti odcep za Kopo, kar me za trenutek spravi v nejevoljo. 😒 Ob zvezni snežni odeji si končno moram priznati, da ga ni dobro svirati. Čevlji dobijo špičke in vse gre precej bolj varno in lažje. Ko dosežem greben Rzenika, se skoraj po vojaško zasukam za četrt obrata v levo in nadaljujem skozi gozd. Tukaj je zima pokazala svoje drugo lice. Sneg je že pošteno zmehčan, delajo se cokle, zato romajo dereze nazaj na hrbet. Udira se nad pričakovanji in na vrhu Rzenika mi odleže, ker je gaženje gnilca za menoj, pred menoj pa dobro uhojena gaz. Red je red in popularnost dela svoje, zato skočim še na drugega lepotca, Konja, nakar jo čez planino Dol in skozi blatni Dolski graben primaham nazaj do avta.

Tihožitje

Mostiček na Martinj stezi

Po polici

Okoli roba

Med Štruco in Planjavo

Bivak dobre volje

Iz doline se dvigajo meglice proti Mokrici, Kompoteli, Košutni

Utrinek z JZ grebena Rzenika

Velika Zelenica in Veliki vrh v daljavi

Ojstrica steguje svoja grebena kot mati roki... me je spomnila na Ama Dablam

Pogled nazaj na vrh Rzenika

Koča na planini Rzenik

Okljuki skozi Dolski graben si sledijo kot bi bili jara kača



Komentarji