Ljubljana - Molnik, Povšnik, Pugled

Celo dopoldne sem stresala slabo voljo zaradi meglenega pokrova, a obenem vneto iskala, kje bi ujela sonce in ne srečala pol Ljubljane. Vsaj pet krožnih variant sem imela v igri, a na koncu izbrala tisto, ki se je utrnila v zadnjem hipu.
Zavrtela sem telefon. Na drugi strani enako zdolgočasen glas, kot je bilo zunaj vreme. Obljubim kofetek za družbo. V odgovor dobim: "Prav, kdaj?"
Za izhodišče sem izbrala Šentpavel, od koder je do Molnika zelo blizu. Na vrhu sem se zaletela v domačina in to ne kar nekoga, ampak poznanega. Izmenjali smo nekaj besed, nakar sva z M.J.-jem nadaljevala v smeri od koder sva prišla, le da po sosednjem slemenu. Ko sva se znašla na asfaltni cesti, sva zarinila kar naravnost navzgor v sosednji breg - strmo in drsno. Na točki, kjer se je breg prevesil na drugo stran, zasuk za četrt obrata v desno in po slemenu dokler nisva ujela vlake in nato ceste. Post festum sem na Geopediji videla, da se pukel/predel imenuje Osredek. Skozi Brezje pri Lupoglavu je bilo treba po cesti, ki se na koncu vasi spremeni v belo cesto, s katere na primernem mestu lahko zaviješ na Povšnik - primerna mesta so vsa, saj je gozd redek in lahko prehoden. V nadaljevanju po grebenski poti na Pugled ter po drugi strani z njega. Za konec je zame, ki sem šla po avto, sledilo še nekaj deset višincev po cesti do manjšega parkirišča pri cerkvici sv. Pavla.

Pajkec

Le nekaj metrov pod vrhom Molnika je razgledišče na Julijce

Če imaš dve poti, greš po tisti, ki gre navzgor :-)

Na Povšniku

Proti vrhu Pugleda

2864 m s 615 m

Sv. Pavel




Komentarji