Beli potok, Čisovec, Drmalka, Črnikova glava

M.J. bi šel na potep. 😃 Nenavadno. No, pa greva. Avto pustiva ob od gozdnih del razriti cesti pred Tominčevim slapom. Nekaj korakov po cesti, nato desno čez potoček in goščo ter ob ozkem potočku, dokler tik pred pašno planino znova ne stopiva na belo cesto. Kmalu jo zapustiva in po sistemu vlak, stez in brezpotja prideva na sedlo Vrh Luž, imenovano tudi Vrh Jame. Na desni naju vseskozi spremlja zanimiv steber, do katerega se bom enkrat prav gotovo napotila; morda celo v M.J.-jevi družbi, saj je tudi njega pritegnil. V nadaljevanju grebenčkava do vrha Čisovca, kjer se obrneva proti grebenu na vzhodu in sestopiva preko Drmalke. Precej nizko na grebenu, že pod Črnikovo glavo (če sem jo pravilno določila), ujameva vlako, ki naju vodi proti zahodu. Na primernem mestu jo zapustiva in se mimo Tominčevega slapa vrneva do v senci počivajočega avta.

Kjer bela cesta zavije levo, desno čez goščo in ob potočku

Znova stopiva na cesto pred planino/vikendi

Zanimiv stolp pritegne pogled

Mimo melišča in navzgor do markirane poti

Stolp z druge strani, najbrž je Ukanov štruc

Pod vrhom Čisovca

Sestop po grebenu čez Drmalko in naprej

Po zemljevidu sodeč naj bi se za drevjem kazala Črnikova glava

Mimo nje strmo navzdol in po kolovozu desno ter na primernem mestu v gozd in do izhodišča