Garnitzenklamm in Krniške skale / Gartnerkofel

Včeraj precej obiska Krniških skal oziroma Gartnerkofla z Mokrin. Visoko izhodišče in enostaven dostop očino prepričajo. Sama sem se odločila odpraviti iz Möderndorfa, natančneje s parkirišča pred sotesko Garnitzenklamm. Skoznjo je speljana zanimiva pot, ki se nadaljuje proti planini Küweger in naprej proti istoimenskemu sedlu, kjer sem zavila levo ter v poplezavanju po zahodnem grebenu prišla na galvni tj. zahodni vrh Krniških skal.
Na poti, razen skozi sotesko (cena vstopnine je 5,30 eur), nisem srečala nikogar, vrh pa je bil množično oblegan. Skočila sem še na 41 m nižji Južni vrh, kjer sem samo iz daljave slišala žvižge svizcev, kravje zvonce in besede, ki jih je občasno prinesel veter.
Pot je v dobrem stanju. Na Z grebenu je možno urediti varovanje, saj je v srednjem delu nekaj svedrovcev, videla sem tudi tri prusike.

Uvod v Granitzenklamm






Kühweger Alm

Proti sedlu, kjer se začne Z greben

Tod navzgor

Kammleiten je lahko dostopen in dobro obiskan

Levo pred zagozdeno lusko

Pogled proti vrhu

Še malo poplezavanja

Pogled nazaj

Na vrhu Gartnerkofla

Proti V vrhu

Glavni vrh z vzhodnega

Watschlger Alm

Potek poti je najti na: vrisana pot. Slika je na koncu strani.

Komentarji