Cima Val di Legnan, Neddis, Dimon, Paularo in kota 2020

Dvojčka, ki ju zaznamuje enaka nadmorska višina (2043 m), travnate poljane, zaobljenost in prikupno jezerce, sta mi že nekaj časa burila domišljijo. Odkar sem prvič zasledila njuno ime, sem ju imela shranjena v nekem prav posebnem kotičku možganov, ki ob sneženju preidejo iz spečega v budno stanje. V čakanju, na kosme, ki še vedno, čeravno smo že v januarju, nočejo pobeliti pokrajine, se na derezah in cepinih nabira prah, medtem ko se je speči del možganov prebudil in v zavest pred vsakim koncem tedna priklical v centralnih Karnijcih locirana dvojčka. 
Alarmantno, ponavljajoče se stanje je zahtevalo ukrepanje in tako sem se na sončen dan odpravila na bolj ali manj kopen potep. Na začetku sem še sledila markirani poti, pozneje sem jo mahnila kar po svoje po grebenu, obredla vse vrhove, ki so bili na poti, in se najprej sledeč markacijam, nato idilični cesti vrnila na izhodišče. 
Povzetek: kratko, luštno, brezskrbno. Potep je rezultiral v dejstvu, da sedaj še bolj nestrpno čakam sneg.

Nebo nad Karnijci

Castel Valdaier z Monte Teresado levo zadaj

Cima Val di Legnan s telekomunikacijskim stolpom

Dimon z Neddisa

Levo Hochwipfel, na sredini Creta di Aip/Veliki Koritnik, v prvem planu Zermula

Spodaj levo Lago Dimon, pred menoj Paularo

Razgled z Dimona - Hoher Trieb/Cuestalta v sredini

Z Dimona po gebenu čez skalce in že sem na poti, ki jo kar takoj zapustim...

... saj jo mahnem naravnost navzgor na Paularo

SZ obzorje Paulara

Vzhodni brat Dimon s Paulara 

Kota 2020 v prvem planu

Z nje Gamspitz in Creta di Timau ter Avostanis

Lago Dimon

Vračanje

V čakanju na sneg


Komentarji