Greben Ratitovca - Rehtarjev grič, Žbajnek, Ovharn, Kremant, Altemaver, Gladki vrh, Kosmati vrh

Malo pod Bohinjskim sedlom je manjše parkirišče, s katerega se namenim prečiti greben Ratitovca. Skozi oblake proseva sonce,  ne najbolj predelan sneg se rahlo ugreza. Smučina je vidna, a se kmalu razcepi v več sledi. Tudi sledi pešakov kmalu izginejo. Čez čas srečam krpljarko, vračajočo z Žbajneka, ki mi zelo skeptično naznani, da prav daleč ne bom prišla brez krpelj ali smuči. Nič hudega, si mislim in nadaljujem. Do koder bo šlo, bo šlo. Prvič se začne gaženje z Rehtarjeve planine na istoimeni grič nad njo, a nadaljevanje proti Žbajneku je spet solidno. Z njega proti vzhodu se razen dveh smučarskih sledi ne vidi drugega kot nedotaknjena belina. Dan je vedno lepši, sončnih žarkov vse več in sneg je vse bolj in bolj mehak. Do Ovharna malo gazim, potem je hoja znova nekaj časa bolj lahkotna. Ko pred Kermantom zapustim objem gozda, postane sneg trši in z vsakim metrom bolj leden. Na vršnem delu grebena ga prekriva nekaj milimetrov ledu, ki ga je veter oblikoval v majcene valove. Lovim ravnotežje, včasih zdrsnem nazaj ali naprej, a se s palicami ujamem. Ko slednjič prispem do žiga vrh Kermanta, snamem nahrbtnik in nataknem derezice. Odlično! Tako lahko brez piruet dosežem Altemaver in kmalu nato še Gladki vrh, od koder zrem v zadnji vrh, ki ga imam namen obiskati. Pospešim korak, celo nekaj teku podobnega izvajam po pobočju, ki se spušča proti Razorju. Nato znova v breg. Iščem najboljše prehode in sploh ne opazim, kaj se mi dogaja za petami. Ko se slednjič tik pod Kosmatim vrhom ozrem nazaj, ugledam megleno zaporo, ki je svet onkraj odrezala pogledu. Pomujam se na vetrovni vrh, kjer niti pošteno ne zajamem sape in že me noge nesejo v dolino. Hitro, kolikor morem, a vseeno počasi, saj je tako megleno, da ni videti niti nekaj metrov pred nosom. Tudi svojih sledi ne opazim, zato malo levo, malo desno in povečini naravnost prikolovratim do  Razorja, kjer je vidljivost že boljša in tek do Prtovča ekspresen.

Rehtarjeva planina

Lovčev bivak z Rehtarjevega griča

Blegoš sega najvišje, Črni vrh pa je najbolj urban