Brezniške peči

V zgornjih nadstropjih je zapadlo toliko snega, da ugodnih razmer še nekaj časa ne bo. Nič hudega, tudi v nižjih zna biti prav fletno, bi rekli Gorenjci.
Zimski greben Peči je bil dolgo v paci, kot bi se pripravljala na pripravo divjačinske pečenke, a je zaradi pomanjkanja snega ... Mnogokrat sem ga ošvrknila, a nič več kot to, saj nikoli ni bil zavit v belino. Prehoditi ga po novozapadlem snegu, pa čeprav gaziti in broditi do kolen ali celo do pasu, to bi bilo tisto pravo in to sem čakala ter v začetku 2021 tudi dočakala.
Delček pravljice sem ujela v slike, večji del pa se je zapisal v spomin in me bo nekoč opomnil, da se je na to pohajkovanje treba znova podati.

Mehka belina

Puh na nebu, puh na tleh

Penjing (bolj poznan pod japonskim imenom bonsai) na grebenu pritegne pozornost poleti in pozimi

So jih pozabili pomesti

Uspešno bežim zasledovalki megli...

... in lovim žarke, ki me božajo med vejami borovcev

Pogled naprej...

...in nazaj

Oblaki imajo svoj čar

Na zadnjem vrhu grebena - Smokuški vrh

Tukajšnji ptički niso lačni

Sv. Peter

Bela linija je zimska, rumena pomladanska

Komentarji