Žbevnica, Špičasti vrh, Golič, Kojnik, Lipnik, Kavčič

zašpiljeno po istrsko

Kolesa so se vrtela proti meni malo znanim hribcem, ki leže v objemu črnik, bukev in borov ter k soncu iztezajo svoja s travo poraščena temena. Na izhodišču, ki sem ga izbrala, in se nahaja kakšnih 200 m za odcepom proti Klenovščaku, na cesti od Bresta proti Trsteniku, so se ustavila in počíla za nekaj manj kot 5 ur in pol, kolikor sem potrebovala za sprehajalno potepanje po dveh v tem letnem času zlato obarvanih grebenčkih. Potep je bil lahek in lahkoten, časa za tuhtarije sem imela na pretek, saj je to soboto obmejni predel Čičarije le redke zvabil v svoje naročje.
Kaj dodati? Ob tako imenitno izbrani destinaciji sem predla kot zadovoljen mačkon.
Proti Žbevnici

Vrh Žbevnice

Proti SZ me bo vodila pot

Pogled na Špičasti vrh in ...

... Kavčič

Na zemljevidih je označen samo en vrh Goliča, a tukaj prvič srečam zapisano njegovo ime z označbo višine 890 m

Kamni pripovedujejo zgodbe ...

... in kažejo popotniku smer

Na Goliču z označeno višino 889 m

Podirajoči se suhozid

Neskončni zidec proti Kojniku

Slavnik s Podgorjem

Na nekaterih vrhovih so skrinjice, a večinoma prazne

Vračanje po sosednjem grebenu - pogled nazaj ...

... in naprej proti Lipniku

Na desni Kavčič in za njim Žbevnica z Lipnika

Pokuk nazaj

Očesci

Kavčič

Pohajkovanje proti vasici Brest

Prebujajoča pomlad

Vztrajanje

Panji pred Brestom

Spokoj pred naslednjo polno uro



Komentarji