Ljubljana - okoli Janč

Še ena občinsko-nižinska. Avto pustim, kjer se Gostinca izliva v Savo in jo bo beli cesti mahnem proti toku. Kaj kmalu zavijem levo v grapo potoka Gobnik. Zanimiva in nezaraščena struga je zložna, ves čas se da hoditi ob njej, enkrat po levi, drugič po desni, tu in tam pa kar po sredini. Brodenju po listju se je moč izogniti s skakanjem s kamna na kamen. Nekaj visokih dvigov nog, ki so posledica trhlih vej in debel nametanih čez potoček, poskrbi, da celostno gledano ni dolgčas. Malo pred koncem grape sem sicer nepotrebno zabredla v desno strmo pobočje skozi visoko borovničevje in suho praprot, a k sreči doma nisem odkrila nobenega krvosesa. Nadaljevala sem na Lipavčev grič in nato proti Jančam ter naprej čez Zavrh in Tičenco proti grebenčku, v katerem so na zemljevidu poimenovane tri vzpetine: Mali Brovec ter Veliki in Mali Kajert. Ker je bila na moji karti vrisana pot, ki naj bi dospela do Grdadolskega potoka, sem se odločila za ta greben. A tako kot na prejšnjem pohajkovanju, sem tudi tokrat naredila ovinek, pravzaprav kar dva, in obakrat končala v slepi ulici. Slednjič sem se vrnila do Malega Brovca in sestopila do potoka Gostinca ter ob njem do izhodišča. 
Kar nekaj višincev se je nabralo (940 m), čeprav ni nikjer daljših in bolj strmih vzponov, saj se je vse dogajalo na več kot 19 km v dolžino.

Nikogar na preži

Potok Gobnik

Izhod iz grape gobniškega potoka, če v njej vztrajaš do konca

Lipavčev grič

Čebelnjak

Pri kmetiji Hribovec

Hruška v spremstvu sliv

Kapelica na Jančah

Pozerji

Cvetoči špalirji


Komentarji