Srednji vrh

Dopoldne je krmežljavo, spletne kamere neobetavne in skoraj se zasmilim sama sebi, ko me G.U. postavi pred izziv poiskati lovsko kočo Za vrati, med sedlom Čez Dol in planino Koren. Rukzak pripravim v minuti, namesto kosila v usta zbašem konzervo rib in že sem na poti. Z avtoceste kmalu gledam v smer, kamor sem namenjena, a ob v oblake zavitih hribih me navdušenje mineva in kaj hitro si premislim. Namesto v Kamniške hribe zavijem proti bolj obetavnim Karavnkam, a pri Tržiču se slika spremeni. Ne ljubi se mi več spreminjati načrtov in tuhtati, kje bi znalo biti bolje, zato nadaljujem v smeri Ljubelja. Tam stopim po graničarski poti do Zelenice in naprej v smeri Stola. V uri in tričetrt sem na sedlu Šija in 15 minut pozneje sedim na klopci na Srednjem vrhu, občudujoč snope žarkov, za katerimi se leskeče Blejsko jezero.
Sestopim do koče pri izviru Završnice in se mimo doma na Zelenici vrnem na izhodišče.

Graničarska pot proti Zelenici

Macesni so začeli zlateti

Sedlo Šija in Srednji vrh

Smokuški plaz; vrh Begunjščice je odet v sivino

Koča pri izviru Završnice

Pomol z razgledom na Blejsko jezero

Jata fehtaric je posedla okoli mene

Na Možeh

Spust prečno po melišču do koče Vrtača in naprej do izhodišča



Komentarji